2 jun 2008

Avui va per tu.



Uf! Per on començar… nose per que… avui que tot just fa 7 anys!

Potser per això per que el numero 7 és el meu favorit.

Ostres però em costa de creure amb lo forta que sòc.

Bè, però està clar que sòc humana, no una màquina.

Així doncs Jordi, el dia d’avui quedarà amb mi per sempre.

Bè, se que amb tu tambè des d’on siguis.

Nosaltres el varem triar i el varem disfrutar però sobretot compartir.

Compartir: Tal i com disfrutavem més de les coses.

Necesito que em facis forta, que em portegeixis.

Que m’enviis algú que em cuidi, em mimi, m’estimi (a ells tambè).

Que em faci feliç que el fem feliç.

Gràcies per tot alló que en poc temps em vas donar i que va ser tant…

Et dedico la primera cançó que varem ballar plegats aquell dia… avui fa 7 anys.

Audio: Vaya con Dios – What’s a woman
http://es.youtube.com/watch?v=zNRvI_PXWHg

2 comentarios:

Cristina dijo...

http://www.youtube.com/watch?v=DgzHrI61CuM&feature=related

una abraçada (cris)

Solsolet dijo...

Gracies. Sempre amb mi. :)
Esther.