21 nov 2006

SET DE VIURE













Set de Viure no només es el nom del meu blog, és el que sento, com em sento. Amb ganes de viure, sentir-me viva. No és fàcil. Simplement “estar”, “romandre” ja és difícil. Però aprofitar cada dia, cada hora, cada minut,... per a mi és essencial. He aprés que el temps no es recupera, un dia estàs... i potser l’endemà no.

Viure ho és tot.

Compartir, disfrutar, sentir, riure, plorar, ... tot això és el que jo vull per a mi i els meus.

La vida et dona lliçons. D’elles he après. Vull ser el que vull ser, i sentir el que vull sentir i estar on vulgui estar,... i això és tant difícil.

Ho intentaré. M’arriscaré. Ho provaré. I si caic em tornaré a aixecar, tantes vegades com siguin necessàries. Per que viure val la pena.

Em veure cada dia un raig de vida i em quedaran ganes per seguir tenint SET DE VIURE.



3 comentarios:

Unknown dijo...

Buenu, pues benvinguda al fascinant món dels blogs...
Espero que et serveixi d'alguna cosa, i que et sentis més millor compartint els teus pensaments amb els compis.
Quan ens veiem, t'he de passar un llibre, LA BRUIXA DE PORTOBELLO, crec quet'agradarà.

Cristina dijo...

Si la amistat és valorés pels bons moments q et fa passar una amiga en els dies q tot ho veus negre...no tindria paraules per descriure't carallot!!!
La veritat és que no necessitem a ningú al nostre costat tenint amics en qui confiar i recolzar-se.
T'estimo molt.

Ernest dijo...

Es una dita molt vella i molt manida, pero es la veritat.
"Vals nun amic a la porta que un parent a Mallorca". I per damunt de tot,els amics el tries i la familia et be donada.
Es bo tenir una espatlla que t'escolti en els moments apropiats.
E.