23 sept 2007

LA VIDA


Uf! la vida... ningù em va dir que podria ser tant complicada...ni tant bonica a la vegada.

Però carai!! VISCA LA VIDA!!!
Jo la tinc, sòc jove, tinc il.lusions, salut, persones que m' estimem, persones que estimo...

La vida em dona molt... encara que un dia em va pendre tant... però tot i així segueixo dient:
VISCA LA VIDA!!!!

I tu? Estimes la vida? I la vida que tens? T'agrada? Això és el que importa...tenir la vida que un vol, encara que no sempre és fàcil.

A mi no m'importa, m'esforçarè tant com calgui per tindre la vida que vull. I ara la pregunta és... i què es el que vull? Doncs tambe és important tindre clara la resposta... jo ho la se!!

Vull ser feliç, fer feliç, viure feliç, ser, sentir, riure, plorar, il.lusionar-me, compartir,..però per sobre de tot VIURE!!! no a qualsevol preu... sinò no tindria sentit.

Gràcies per donar-me vida, a tots vosaltres, cadascú em regala un troç i jo sòc el TOT de tots aquets trossos.

Però espero tambè ser un dels vostres trossos. Gràcies.
I repeteixo... VISCA LA VIDA!

No hay comentarios: