29 mar 2007

L ' EMPATIA



Empatitzem-nos!!!
Jo m 'empatitzo amb tu
amb ell
amb ella
amb vosaltres
amb ells
amb tot el mòn!
I tu? I vosaltres?
Jo he arribat fins aquí!
On haguessis arribat TU?
Fàcil!
Fàcil? Hi ha res fàcil?
Poder es volguer?... no sempre
Opinar, critcar, aconsellar... fàcil, gratuit.
Actuar, fer, realitzar... difíci, arriscat!!
L' empatia de vegades olvidada, de vegades necessària.
Jo em posso en el TEU lloc!
Et posses TU en el meu?

Gràcies.

Un nas de payasso pels infants, pels nens,... per empatizar-me amb ells.
Per no perdre mai l'inocència, l'alegria, l'il.lusió, l 'entusiasme de viure, de sentir, de ser aquí... amb tu, amb ells, amb tots vosaltres.

Audio - Alicia keys - Butterflyz

http://www.youtube.com/watch?v=99Pyu_YSo5g&mode=related&search=

3 comentarios:

Unknown dijo...

(Hola don Pepito!) Els nens són nens, i com a tals, veuen les coses d'un altre punt de vista (físicament i intelectualment). I és la meva opinió de que als nens se'ls ha de tractar com a adults i fer-los raonar des de petits com ho faríes amb la gent gran, acceptant les limitacions que puguin tenir, clar. Per altra banda se'ls ha de donar la infancia que es mereixen, ja que ja tindran anys per tenir i resoldre els problemes que els vagin sorgint. L'empatía i la complicitat estan molt bé, i lo ideal és que una familia sigui un equip, i no només un grup de gent que comparteix casa i cotxe. I tu te'n surts molt bé amb el teu equip! (el nas de pallasso és molt bò! Como están ustedes?)

Solsolet dijo...

Gràcies Padrinet!
Tu tambè tens un Gran (encara q petit en quant a numero) equip!.

jany dijo...

hola esther!
jo soc un melancòlic i la gent com jo trova a faltar molt l'amor i el carinyo de la gent, sobretot dels nens. Els nens que tens son guapissims i pots difrutar-los moltissim. Estic 100% d'acord amb el company xepe71, com educar els nens, fins als 5 s'acepten com a bebes, pero mica en mica educar-los com a gent gran. Encara que jo no tingui fills, he estat com un pare per 1 nen desde 2 fins als 6.
Sempre he volgut tenir un equip com dieu, pero la vida no m'ha donat l'oportunitat de tenir-ho.
sigues feliç i ells seran feliços.